STAGE PERSONA

Modeblogg är ett enligt mig helt sanslöst uttjatat koncept som ärligt talat mest gör mig irriterad. Själv är jag är totalt ointresserad av vad Ebba från Linköping har på sig en torsdag, och troligtvis (eller förhoppningsvis) är hon totalt ointresserad av mig. Streetstylebloggar funkar när inspirationen sinar, och då är thecobrasnake min favorit. Idag snubblade jag över en annan som jag verkligen fastade för. Put Feet First heter den och sätter som namnet förtäljer fötterna, dvs skorna i fokus. I like.

Idag är jag grymt sliten. Efter pluggpremiären blev den stan med Helenax2, Erik, Jacob och Joanna. Mådde inte kalas alls, utan var mest sänkt så vid tretiden tog jag mitt pick och pack och begav mig hem till sängen. Här har jag varit parkerad sedan dess, utan någon plan på att resa mig inom den närmaste framtiden. Men till klockan sju ska jag vara uppe. För då har vi första bandrepert sedan innan sommaren och det vill jag inte missa för allt i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0