SALVADOR

Men mjao. Sitter på sleven och sörfar, eftersom min dator är på landet och jag var tvungen att reka lite inför den present som Sofia ska få av mig ikväll. I skrivande stund har jag exakt 83 minuter och 35 sekunder kvar på mig, men eftersom jag lider av extrem darrighet, ett resultat av bakfylla plus alldeles för mycket kaffe så tänkte jag ändå fatta mig kort. Idag har jag träffat Dick, för första gången på alldeles för länge. Det var faktiskt jättenajs, vi promenerade runt i stan och snackade om ditten och datten med varsin latte i handen, och hade det allmänt trevligt. Innan vi skildes åt skakade vi hand på att det inte ska dröja lika länge innan vi ses igen, och det löftet tror och hoppas jag att vi ska lyckas hålla. Trevlig grabb. Igår var det förresten major Harry Potter-fecke, till Sofias ära. Grymt kul. Det kommer antagligen dröja år och dar innan jag uppdaterar igen, om jag inte hinner med en snabbis imorn kväll när datorn kommer hem, för på söndag åker jag till Björkö. Det tror vi på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0