Dazed and Confused.

Idag är första dagen på sommarlovet som jag ägnar åt att verkligen inte göra något alls. Förutom en middags-date med Sofia ikväll har jag inga som helst obligationer gentemot någon, och det dåliga vädret och min medfödda lathet har gjort att jag inte åtagit mig några heller. Jag är en väldigt social person av min natur, men ibland finns det inget jag uppskattar så mycket som min säng, mina skivor och en bra bok. Dessutom gör min osociala dag det möjligt för mig att ägna mig åt att styra upp lite på min extremt newschool blogg vars utförande jag fortfarande är extremt osäker på. Det finns så mycket jag vill göra, och så mycket jag vill undvika att göra. Allt som allt är jag, just det: Dazed and confused. Grym låt förresten, även om det kanske är uppenbart. Men sådan är jag. Dazed and confused.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0