Helt off V26:


1. Att vara pank. I festival- och utlandsresetider som dessa är det extra tufft att vara utan fast inkomst. Utsvävningarna på Hultsfred och Greklandsresan på söndag har lämnat min plånbok gapande tom och hindrar mig från att göra allt annat jag vill, som att gå på alla festivaler jag hinner med och shoppa upp mig på en helt ny garderob. Jag måste helt enkelt bita i det sura äpplet, som verkar suget på att bita mig istället.


2. Att min American Apparel-bikini inte har kommit än. Hur fan ska jag kunna festa loss på Santorini utan min silverbikini som jag betalat med surt förvärvade slantar? Huh?


3. Att jag missar TTA, Iggy Pop and The Stooges, Familjen, Maia Hirasawa och alla andra grymma band på Peace and Love.  Se punkt 1 för förklaring.


4. Att jag missar Modest Mouse, Bright Eyes, Jamie T, TTA (vad är detta!?) mfl på Accelerator. Se mitt födelseattest för förklaring.


5. Att det, om inget oväntat inträffar, är nästan ett år kvar till jag får åka på festival igen. Skjut mig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0