Så på V26


1. Bluesbrothers, meaning mina favoriter Jakob och Adam som förgyllde min gårkväll med gitarrplinkande och Fifa-lirande till fyra på natten. Förutom en viss bitterhet mot att de nu år på Peace and Love och inte jag finns där bara kärlek emellan oss.


2. Tintin
är mannen i mitt liv. Lite quality-time med honom, Milou, Hadock och resten av gänget kan få vilken regnig sommardag som helst att verka lite ljusare.


3. Hultsfred 2007. Peace and Love, Roskilde och Glastonbury, släng er i väggen! Okej, jag tar tillbaka det där, men minnena från den grymma Hultsfredsfestivalen gör mitt sörjande lite lättare.


4. Staropramen - För att tjeckisk öl är lite godare än allt annat.


5. Blandband, eller iallafall hembrända blandskivor är bland det schysstaste jag vet att få i present. Från min sida har jag alltid sett det som ett sätt att smygmanipulera folks musikkonsumtion, och samtidigt få lite creds för sin gärning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0