We were dead before the ship even sank

Idag har jag varit på date. Eller, jag vet faktiskt inte om man skulle kalla det en date direkt, men väldans trevligt var det. Nu har jag dock en fin tidsfrist och kanske lite längtan framför mig eftersom jag åker till Grekland imorgon bitti med bandet, och blir borta en vecka. Har precis röjt litegrann i huset eftersom jag inte så mycket som lyft ett finger under de dagarna min familj varit bortrest. Det var otroligt välbehövt kan jag säga. Egentligen borde jag verkligen börja packa nu med tanke på att jag ska sova hos Helena inatt och planet lyfter från Arlanda kl 7 imorgon bitti, och det ska jag också göra. Snart... Tilläggas måste att denna dag är helt tillägnad Modest Mouse som lirade på Accelerator igår. Dashboard och titellåten både på detta inlägg och deras nya skiva är mina mest lyssnade låtar idag, utan tvekan. Inte ens det faktumet att jag missade dem kan spräcka den ljusrosa bubbla jag glider runt i idag. Faktorerna till mitt glada humör är många, men den kanske mest avgörande är att jag vid den här tiden imorgon troligtvis sitter på balkongen i hotellrummet med en drink i handen, en cigg i munnen och lite Justice eller SebastiAn i bakgrunden. Ljuva liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0