7 saker du varken visste eller ville veta om mig:

1) Jag har en bruten tå. Det roliga med det är inte det faktum att den är bruten lika mycket som att den har varit det i ett halvår nu. Och att det var världens fyllegrej.

2) Jag kan med enkla medel göra mig otroligt lik 3 saker: En hippie, ett lejon och Jesus. En hippie får jag ofta höra att jag är till sättet med, och Jesus blir jag ibland kallad av mina närmare vänner. Fick faktiskt höra av en kille att jag var som ett lejon med för den delen. Efter att vi hade haft sex, hahahaha.

3) Jag är fixerad vid ord, och kan sitta och vrida och vända på dem i timtal bara för skojs skull. Jag är språkfascist också, och det finns ingenting som irriterar mig så mycket som folk som särskriver eller gör syftningsfel.

4) Jag kan inte rapa. Min mamma är likadan, det är helt enkelt fysiskt omöjligt. Det låter kanske ganska nice, men är skitjobbigt när man druckit för mycket öl.

5) Jag har haft sex med min bästa kompis bror. Okej, det är faktiskt inte riktigt sant, men nästan-bror åtminstone. Det är väl illa nog det.

6) Jag är världens Star Wars-nörd och har vetat allt som möjlighetsvis går att veta om karaktärerna. Olyckligtvis har stora delar av den vetskapen fallit i glömska med åren. Nu nöjer jag mig med filmerna, samt en titt i något av episod-lexikonen då och då.

7) Jag är uppvuxen med Nationalteatern, och när jag var 7 eller nåt så ville jag ställa upp i skolans melodifestival med Kolla Kolla. Måste jag påpeka att de inte lät mig vara med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0