BITE ME, NÖJESGUIDEN!

image77
Att bandet har spelning på fredag! Ska bli grymt kul, även om jag i vanlig ordning gått runt och varit nervös i en vecka redan.

image79
Har dessutom en fest på lördagen att se fram emot, som med all säkerhet kommer bli skitkul. Det är en maskerad med det kanske bredaste tänkbara temat: film och musik. Vad jag ska klä ut mig till är fortfarande ovisst, men det lutar mot Ziggy Stardust.

image80
Ikväll ska jag till en fik där ett helt gäng kompisar lirar, bland annat bästa Katarina och Boris. Ska bli mysigt.

image81
Denna konstanta trötthet. Vädret och min ständiga överaktivitet har lett till att det var ruskigt länge sedan jag kände mig riktigt pigg sist.

image84
Att lillebrorsan köpt en MacBook. Jag vet att jag borde vara glad för hans skull, men det är jag inte. Jag är bitter.

image83
Att världens bästa film Det Levande Slottet går på Canal+ just nu, men att jag inte kommer hinna se klart den innan jag måste bege mig ut i kylan. ARGH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0