(DON'T WORRY) IF THERE'S A HELL BELOW, WHERE ALL GOING TO GO

Storstädnings-time! Som så många gånger förr. Nej, denna gången ska jag faktiskt på allvar ta itu med det här. Är i desperat behov av pengar till både fodralklänningar och konsertbiljetter, och nu har mamsen erbjudit mig ett litet bidrag ifall jag tar itu med huset. Jag vore ju en idiot om jag inte nappade på det. Hittils har jag dock inte kommit så långt. Fastnade först framför tvn, och sedan pianot. Nu har jag dock hittat ett nr av Rocky som jag inte läst tidigare, med inget mindre än storstädning som tema. Nu ska jag skjuta upp mitt städprojekt uytterligare, koka lite kaffe och finna motivation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0