WAKE UP

Okej, jag måste verkligen vara världens sämsta bloggare. Men nu får det vara nog med det. Det roliga med den här bloggen må förvisso vara att ingen av mina kompisar vet om att den existerar, men nu börjar till och med jag tycka att det är lite väl dött här. Ska därför göra bot genom att uppdatera som bara den den närmaste tiden, även när tiden och lusten inte verkar vilja infinna sig. Börjar med detta underbara klipp med David Bowie & Arcade Fire. Idag ska jag först städa mitt rum, sedan träffa en kär vän för lite mental coaching. Efter det blir det kanske en sväng till kyrkogården, middag med släkten, och till sist veckans andra halloween/allahelgonafest. Sounds like a song.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0