FO SHIZZLE

Underbara, efterlängtade höstlov. Nu ska jag bara ta de lungt och inte göra någonting. Eller lite saker har jag att ta itu med. Öva lite repliker, plugga historia och fotograferas med resten av bandet ska hinnas med. Bara roliga saker med andra ord, och så en hel del slapp, sömn och fest på det. Sätter ribban redan nu med te och Morden i Midsomer, och en liten rapport av veckan som gått.

Veckans
Musik: Modest Mouse har haft monopol på denna vecka, utan tvekan. Vissa av låtarna på nya skivan är kalas.
Läsning: Just nu håller jag på att läsa Candide av Voltaire, och just nu så älskar jag den.
Smakvärdhet: Mojos "nydumpad"-brownies som jag och Helena introducerade några vänner från Dalarna för igår.
Sevärdhet: Fortfarande galet på för Skins. Annars har det varit dåligt med såväl film/tv som konst och teater denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0