Så på V40


3. Höstjacka. Kyla är onice, minst sagt. Därför gör jag tummen upp åt de här första kalla veckorna då man faktiskt kan ha höstjackan på och inte frysa. Den resterande delen av året lär man få göra åkarbrasa trots tjugoåtta koftor under, så det är lika bra att njuta så länge det varar. Dessutom älskar jag min duffel från topshop.


2. Att jag har biljetter till Arcade Fire på Globen den 5e november! Ska gå med Helena och Jakob och det kommer bli så jäkla bäst av allt.


1. ATT VÄRLDENS BÄSTA THE CURE KOMMER TILL SVERIGE DEN NIONDE FEBRUARI!!! Jag är helt himla jättelycklig, vilket kanske inte är så konstigt. Åh, åh, åh... Äntligen.

Äntligen lite bra konserter att se fram emot som kan fylla upp lite av min enorma festivallängtan. Läs inlägget MY HOOD och ni fattar att det där med kyla, tumvantar och hemmamys inte riktigt är min grej. Är dock medveten om att det delvis beror på att jag inte har något att dela tumvantar och mysa med. Jag är och förblir bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0