WE HATE IT WHEN OUR FRIENDS BECOME SUCCESSFUL

Goddag. Sitter i soffan och segar, kom hem från skolan för inte alltför länge sedan. Teaterlektionen var inställd, surt som fan även om det så klart är skönt att sluta tidigare. Helgen var grym om än rätt skruvad. Några kompisar från Falun var nere i Stockholm, så på fredagkvällen hängde jag med dem. Ett härligt återseende med mina favoritdalmasar! På lördagen vankades Douglas och Henriks stora maskeradkalas med filmtema. Jag var Leia och festade loss med bland andra Lara Croft, Edward Scissorhands, Ron Weasley och Pelle Svanslös. Att kvällen sedan fick ett lite oväntat avslut var faktiskt rätt nice det med... På det hela taget var den fullspäckade helgen precis det jag behövde för att kunna ta tag i en ny skolvecka, även om jag är sjukt trött. Förövrigt har hela helgen gått i David Bowies tecken, speciellt skivorna Diamond Dogs och Heathen har lyssnats flitigt på iPoden. Det var allt för mig. Shalom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0