BEAT HEART

Ja, jag vet att jag skulle gå och lägga mig. Och det ska jag göra också. Det är bara det att nu när jag kört igång på allvar här igen tänkte jag passa på att publicera en sak jag hittade i arkivet, som jag tycker beskriver mig riktigt bra än idag. Får bli en liten update också, något måste ju ha hänt med mig sedan i somras (eller?):

[X] ÄR 175 CENTIMETER LÅNG
[X] HAR TVÅ FÖRÄLDRAR
[X] OCH EN LILLEBROR
[X] DAVID BOWIE = GUD
[X] SPELAR I ETT BAND
[X] BAS NÄRMARE BESTÄMT
[X] SPELAR PIANO OCH GITARR OCKSÅ, MEN MERA SPORADISKT
Det här måste faktiskt rättas ut. Piano kan jag spela, även om jag inte är någon direkt virtous. Gitarr är jag fruktansvärt dålig på, med det gör det ju inte mindre roligt.
[X] GÅR SAM/KULTUR PÅ GYMNASIET
[X] DET ÄR GRYMT
[X] MEN IBLAND ÖNSKAR JAG ATT JAG HADE VALT TEATER ISTÄLLET
[X] EFTERSOM DET ÄR MIN STÖRSTA PASSION, JÄMTE MUSIKEN
[X] HAR GRYMT SNYGGA VÄNNER
[X] MEN TYVÄRR INGEN SNYGG POJKVÄN
Pojkvän är väl att ta i, men jag har en man i mitt liv och han är sjukt snygg
[X] ÄR ÄNDÅ RÄTT NÖJD MED SINGELLIVET
[X] ÄVEN OM DET KAN BLI LITE VÄL TORRT IBLAND
Som sagt, no more!
[X] ÄLSKAR ATT LÄSA OCKSÅ
[X] ÄVEN OM DET ÄR SÄLLAN JAG TAR MIG TID TILL DET
Den senaste tiden har jag börjat ta mig tid till att läsa, vilket är helt underbart.
[X] ÄR ÖVERHUVUDTAGET RÄTT KULTURSNOBBIG
[X] MAKE MUSIC NOT MUSCLES!
[X] LIDER AV STÄNDIGA EKONOMISKA SVÅRIGHETER
[X] MYCKET BEROENDE PÅ MIN OHÄMMADE PASSION FÖR KLÄDER
[X] MEN SEDAN KOSTAR DET JU ATT HA KUL OCKSÅ
[X] OCH ATT HA KUL, DET ÄR ROLIGT

Och så några tillägg:
  • TYCKER ATT DET ÄR SJUKT KUL ATT SKRIVA, OCH HAR NYLIGEN BÖRJAT SKRIVA FÖR LOKALTIDNINGEN
  • FÖRUTOM DE TIDIGARE NÄMNDA PASSIONERNA FINNS DET INGET SOM GÖR MIG SÅ GLAD SOM ATT DANSA
  • POJKNACKAR ÄR MIN STORA FETISCH
  • DET FINNS INGET MYSIGARE ÄN ATT FÅ LIGGA OCH ANDAS I EN SÅDAN
  • JAG KOLLAR NÄSTAN ALDRIG PÅ TV
  • MEN TYCKER ATT SKINS OCH FLIGHT OF THE CONCHORDS ÄR SANSLÖST BRA
  • JAG SPENDERAR STÖRRE DELEN AV MIN TID ÅT ATT VARA STRESSAD ÖVER ATT INTE HINNA MED TEATERFÖRESTÄLLNINGAR, KONSERTER, FESTER, SKOLARBETEN, DEADLINES OCH VÄNNER
  • MEN DET ÄR JUST DE SAKERNA SOM GÖR MIG ALLRA, ALLRA LYCKLIGAST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0