FUCK IT

Helt plötsligt blev jag jättedeppig. Huvudvärken håller i sig, mannen svarar inte på sms och jag har egentligen inte lust att göra något alls ikväll. Men allra minst lust har jag med att sitta hemma och dega. Haha, jag är nästan löjligt miserabel just nu. Och jag har ingen riktig aning om varför.
Låten? Young Love.

Young hearts light their own funeral piles
A wild fire the hearts always keen to endure
And I know the yearning will always remain
And I know I'll always be asking for more

And it wont let me go

Young love burning a hole in my heart
Young love burning a hole in my heart
Find me and take me where my love belong
Burn me I want it cause my love is young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0