OLDFLAME

Vet ni vad jag gör nu? Sitter i min säng, dricker flädersaft och lyssnar på Crystal Castles. Det finns få saker som gör mig så glad som kombinationen av två kontraster. Som Crystal Castles och duntäcken, dijonsenap och honung eller dr. martens på dansgolvet (bekvämt är det inte, men det ser coolt ut). Sedan finns det andra saker som gör mig glad. Som att gå barfota, både på asfalt och i daggvått gräs. Att skratta så mycket att magen krampar och man blir helt matt. Att sova sked. Det låter töntigt, men hur underskattat är det inte att sova sked? Det är nog det absolut mysigaste jag vet. Sedan avgörs det så klart av vem man sover sked med, men ändå.
Något annat som gör mig skitglad just nu är, förutom den stundande Falunresan, att bandet igår flyttade in i en ny, grymt fin replokal. Kommer bli så grymt att repa där, speciellt eftersom att vi har tillgång till den hela sommaren. Jag tänkte att jag inte skulle göra det, men oj nu säger jag det ändå: Livet leker.

image137
CRYSTAL CASTLES

Kommentarer
Postat av: jules

CC FOR LIFE!

2008-05-01 @ 12:16:53
URL: http://www.juliete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0