THOSE WERE OUR TIMES

Jag älskar verkligen våren! Det märks verkligen var vackert väder får folk att må bra, folk blir så spontana och underbara och livet blir så mycket roligare. Som ni kanske kan lista ut har jag haft en grym skoldag, eller en grymskolvecka snarare, med mycket sol, skoj och grym musik. Ikväll skulle jag vilja sitta på Mosebacke Terass och dricka öl (vilket jag självklart inte kan) och hade jag gjort det hade jag velat höra de här låtarna:

  • Rudie Can't Fail - The Clash
  • Naita - Ojos De Brujo
  • Chraa Indian - Hoffmaestro & Chraa
  • Postcards From Italy - Beirut
Ni fattar stuket? Lite "world-music" sådär. Perfekt.

Undrar ni varför jag lyssnar på samma musik hela tiden så är det för att jag har en ny hårddisk på datorn och inte har orkat ladda över musiken från ipoden än, utan istället har en mindre blandning av smått och gott i itunesbiblioteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0