17:14

Det är mörkt ute. Snart ska jag gå och dra på mig något festligt. Jag vet egentligen inte om jag är speciellt taggad för ikväll. Jag borde vara det, och jag kommer säkerligen ha kul, men just nu känns allt bara depp. Jag vill inte dansa och dricka, jag vill ligga bredvid någon i en säng som luktar nybäddat och bara se den där andra personen i ögonen till HAN somnar. Och när HAN somnar ska jag lägga mig på rygg och bara titta upp i taket och tänka på hur pirrigt glad jag är i minst en timme till. Eller så somnar vi tillsammans - HAN och jag. Att somna i en kram. Det kan vara det allra bästa som finns i hela världen. Jag är 18 år och har aldrig varit kär PÅ RIKTIGT. Det är sant. Ibland undrar jag om jag kan. Jag är lite rädd för allt det där som har med kärlek att göra. Förälskelse är bra, men kärlek? Hur vågar tjejer känna så mycket för en HAN?

Nej, just nu gör det inte så mycket om det är HAN eller bara en han. Just nu vill jag bara ha någon att hålla i handen. Precis sådär lagom hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0