COLD DESERT

Igår var en bra dag. Matchen var hur kul som helst (om än lite uppgjord mot slutet, min skola vann killmatchen med 83 - 0). Sedan peppade vi vidare, slängde i oss lite mat och några glas vin, och stack till fotbollsfesten. En bisarr, men mycket rolig tillställning. Strax innan stängning stack vi på en mycket trevlig efterfest, som jag inte kom ifrån förrän kl åtta på morgonen. Bob Dylan, Kings of Leon och romdrinkar är svårt att motstå. Idag mår jag fruktansvärt dåligt, men eftersom det är den första söndagen sen jag vet inte när då jag inte är uppbokad med vare sig plugg, teater, jobb eller släkttillställningar har jag kurerat mig i soffan hela dagen - och varvat läsning och Belle and Sebastian med True Blood. Bra dag.

Jesus don't love me, no one ever carried my load. I'm too young to feel this old.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0