FOALSFOALSFOALSFOALSFOALSFOALS



Jag skulle vilja skriva en massa bra saker, men jag är så himla trött. Förr eller senare ska jag rycka upp mig, men så länge bjuder jag på min absoluta favorit number one PEPP-FILM. Det är ett specialavsnitt från Skins där Chris ordnar världens bästa fest. Jag har varit på många bra fester i mina dagar, men den där festen skulle fullända mitt liv. Klippet är över tio minuter långt och grymt rakt igenom, men är du otålig rekommenderar jag att du hoppar till 06:38 eller något sådant. Nu börjar jag ångra att jag varit pretto och lovat mig själv att inte gå ut ikväll. PEPPEN, PEPPEN, PEPPEN.

Ps. Som en extra bonus är det portugisisk undertext på klippet. ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0