TONIGHT?

Dagens playlist blir med temat tonight eftersom jag insett hur många bra låtar som har tonight i titeln.
  • Not Tonight - Deportees
  • Tonight - Lykke Li
  • Guess Who's Gonna Get Some Tonight - Moneybrother
  • The District Sleeps Alone Tonight - The Postal Service
  • The Show Tonight - Johnossi
  • Save Tonight - Eagle-Eye Cherry (Vet inte riktigt om jag skulle kalla denna en sjukt bra låt, men sjukt nostalgisk är den i alla fall. Hur många gånger har man inte suttit på en lullig efterfest och sjungit Saaaave tonight... om och om igen, ackompanjerat av en halvt ostämt akustisk? Jag vet att du känner igen dig.)
Det finns ett helt gäng andra fina låtar med Tonight i titeln, men dessa var de som kändes mest passande för stunden. Nu ska jag äta avokado.

Kommentarer
Postat av: Rana

tycker strokes last night också borde få vara med för den är så fin, fastän den inte riktigt platsar kanske..
:P

2008-03-02 @ 19:56:10
URL: http://jagochkarl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0