SAVE ME FROM YESTERDAY

Igår höll jag på att få ett sammanbrott. Det har varit mycket i skolan, teatern och bandet har tagit tid, en kompis har flyttat upp från Skåne och in hos mig och trots att det är sjukt kul har det berövat mig på så gott som all min redan innan närmast obefintliga fritid. Lägg till galet mycket fest på helgerna och ständig prestationsångest på det och du har mitt liv som det har varit de senaste veckorna. Jag har inte sovit, inte haft tid till att träffa många av mina vänner och brutit ihop totalt för minsta lilla. Igårkväll bestämde jag mig iallafall. Nu ska jag börja planera mitt liv bättre, lära mig att säga nej, ta det lungt och i och med det bli en mer harmonisk människa. Idag har jag bara varit på en lektion, och resten av tiden har jag pluggat, ringt viktiga samtal m.m. Det är otroligt vad mycket bra saker man kan hinna med under den tid som annars skulle spenderats på en tråkig och oviktig geografilektion. Nu måste jag återgå till plugget, men sedan blir det mega-update. Och som vanligt har jag ingen aning om vart jag ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0