YOU MAY FORGIVE MY GOING BUT YOU WON'T FORGET ME.

Dagens låt: My Name is Tallulah - Paul Williams (från Bugsy Malone)
Dagens frisyr: Utsläppt och nytvättat.
Dagens smink: Inget.
Dagens klädsel: T-shirt och sockor från Acne, långt linne, strumpbyxor.
Dagens händelse: En lärare kom fram till mig och ett par kompisar i korridoren och frågade om vi kunde följa med henne in i ett grupprum. Väl därinne frågar hon: "Tycker inte ni att det luktar hasch här inne?"
Dagens planer: Teater om en timme, och sedan sova!
Dagens vill ha: Jobb och någon att pussas med.
Dagens finaste: Mina Acne-sockor och mina söta vänner!
Dagens måste: Har faktiskt inga riktiga måsten denna eftermiddag. Men spela lite piano och bas borde jag faktiskt hinna med.
Dagens köp: eh, kaffe typ?
Dagens mat: Mackor och tortellini!
Dagens sjuka: Allmän skoltrötthet.
Dagens mående: Samma som ovan, men jag är glad också!
Dagens bild: blogg.se kajkar så jag laddar upp en senare om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0