HOME SWEET HULTSFRED



Eller, just nu känner jag allra mest home sweet home. Hultan var fantastiskt, men tog extremt mycket på mina redan innan så gott som obefintliga krafter. Överlag var det dock fantastiskt. Babyshambles kan ha varit den bästa festivalupplevelsen i hela mitt liv. Inte för att själva konserten var särskilt bra, helt ärligt talat var den lite av en besvikelse, men så otroligt lycklig som jag kände mig just då har jag nog aldrig känt mig tidigare i mitt liv. De andra konserterna var också riktigt bra, speciellt Markus Krunegård (som jag gick från att ha en gansaka sval inställning till till att verkligen dyrka så fort han klev på scenen), Håkan Hellström, Säkert!, Robyn, Sugarplum Fairy mfl. Och som alltid med festivaler, känns de ännu mer fantastiska när man tänker tillbaka på dem. Med andra ord har jag en hel del nostalgi och fina minnen att se fram emot. Bilden föreställer för övrigt mig, två av mina vänner och våra vänner The Futureheads. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0