REALITY

Efter många om och men har jag återvänt från de döda. De senaste två dagarna har jag varit sängliggande i feberfrossa och cancerhosta. Men nu har jag varit hos doktorn och fixat penicillin, och är utan tvekan tillbaka på banan. Just nu sitter jag och skriver en krönika som ska skickas in senast imorgon. Har varit på gång lite smått hela veckan, men först nu börjar det gå vägen. Just nu känns det mesta bra, förutom att jag är så rastlös och sällskapssjuk att det kliar i hela kroppen. Imorgon måste jag återvända till jobbet, sedan är frågan vad jag klarar av. Vill för allt i världen inte vara dålig på Arvika. NO WAY.
PS, idag är det min mellannamnsdag! Grattis på mig och alla andra som har det fina namnet Rakel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0