UNDERGROUND

En av de jobbigaste skolveckorna är över. Det känns bra. Och inatt har jag sovit 12 timmar, som kompensation för de föregående dagarnas 5-6. Ikväll ska jag troligtvis gå modell på en klubb som en kompis ordnar. Hela den grejen känns absurd. Jag, modell? Inte riktigt va. Vi får se hur det blir med den saken, jag kanske fegar ur. Nu börjar vädret klarna och det kanske blir möjlighet för parkhäng istället. I wish.

De senaste veckorna har varit likadana. Jag är så otroligt otaggad på att festa. Jag gör det ju ändå, och för det mesta är det kul, men det ligger hela tiden något ångestladdat över alltihopa. Hm. Jag tror att jag behöver någon sorts omväxling.

Nu ska jag vila lite.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0