RAW POWER

God morgon! Idag börjar jag inte förrän halv 1, men jag är sjukt stressad ändå. Måste fixa en massa grejer innan jag sticker till skolan. Jag har ångest. Helgen har varit underbar, men såhär i efterhand känner jag att jag borde ha pluggat istället. Fan, fan, fan. Den här veckan kommer verkligen ta livet av mig.

Måndag: SOK-prov, middag hos mormor, bandrep.
Tisdag: PLUGGA
Onsdag: Statistikredovisning, bandrep
Torsdag: Engelska litteraturprov
Fredag: Spanska slutprov, 90-talsfest

För övrigt ska jag gå på 90-talsfest två fredagar i rad nu. Är riktigt taggad, men jag känner mig en smula stressad inför att knåpa ihop två stycken snygga utstyrslar. För det känns ju tråkigt att ha samma på båda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0