I'M SO EXCITED



Sitter här, sliten som få, och försöker att inte plugga. Det känns som om det är det enda jag gör nuförtiden. Sitter och anstränger mig för att plugga, men samtidigt för att låta bli. Det finns inget sämre sätt att slösa dyrbar tid. Punkt. Igår hade jag i alla fall så fantastiskt roligt, så roligt som jag inte haft på fredag-lördagar på väldigt länge. Jag har haft roligt, men inte sådär magiskt fyverkeri-allting kan hända-äventyrsroligt. Jag ska berätta lite om min fantastiska kväll:

Cirkus 17.30 - 19.00. Drack massa öl på Björn Borgs after work och träffade människor, både sådana som jag träffar jämt och sådana som jag träffar alldeles för sällan. Kalas.

Cirkus 19.30 - 21.00. Efter att ha spatserat litegrann på staden och sagt hur mycket vi älskade varandra splittrades vår innan så stora grupp. Jag, HH och E(hjärta)E gick till Riche och fortsatte dricka öl och spekulera. Mycket trevligt.

Cirkus 21.10 - 22.20. Jag och HH spatserade upp till Claire för att införskaffa förfriskningar inför den fortsatta kvällen. Där var det så mycket partaj, så vi stannade ett tag. När kalaset skulle dra vidare ut i natten tackade vi för oss och begav oss mot tunnelbanan för att bege oss in i det sanna äventyret.

Cirkus 23.00 - ?. Kalas hos vår goda vän Anton. Eller egentligen var det hans lillasyster som hade festen. De bor tillsammans i ett enormt - om än lite avlägset - hus och garanterar alltid en riktigt kul kväll. Så även denna gång. Vi dansade, skrattade, trillade, slog sönder en dator (med flit, kändes otroligt rock'n'roll) och hade så där kul som man sannerligen inte har det varje dag. Dessutom var Han där, som är så söt men så dum i huvudet. Alltid ett trevligt inslag. Fick till och med åka gratis taxi hem. Måste ha varit den ultimata kvällen.

Kvällens låt: Lätt kliché, men I'm so excited rockade min värld igår. Både The Pointer Sisters och Le Tigre. I just can´t hide it.

Nu skiter jag i allt vad plugg heter och sticker till Moderna.
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0