SATISFACTION

Ännu en fantastisk helg har passerat. I fredags bjöds det först på middag, rosévin och trevligt sällskap hemma hos en vän. Sedan bar det av in till stan för en visit på Knast. Vi stannade dock inte så länge, utan återvände med nytt sällskap hem till middagsvärdinnan för en efterfest som var blöt, rolig och utdragen. Först vid sex kände vi för att tänka på refrängen.

Det må ha varit en grym kväll, men morgonen efter var inte lika behaglig. Bakfyllan lindrades dock med god mat, dålig film och trevligt sällskap. Vid fyratiden tog jag mig samman och åkte hem till en annan skön dam och åt tacos. Sedan åkte jag hem till mig och förfestade med partner in crime för kvällen, innan vi gick till på dunderkalas. Det var en skolfest, otippat nog, och verkligen hur kul som helst. Billig öl, dålig musik, samt sjukt kul och otippat sällskap. Vi dunderdansade och hängde med random människor, fäktades (det var Pirates of the Caribbean-tema), sjöng och skrek. Till och med vägen hem var ett äventyr (he he he he he). Nu har jag ont i hela kroppen och vill mest sova. Men plikten kallar. Hissa segel, lätta ankar. GAAH.



klubbvägen. untz, untz, untz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0