THE BUTCHER BOY

HEJ

Detta var en bra dag. Sovmorgon, Saco-mässan och shopping. Lite bakfull var jag dock, men det är sånt man får leva med. Kul kväll igår. Jag, Moa och Clara var på väg till Spy Bar, men ångrade oss i sista sekund och drog till ett sunkigt hak och drack öl, träffade E&E samt en del andra betydligt mer oväntade människor. Sedan hände det andra äventyrliga saker. I efterhand fick vi göra att vi valt rätt. Spyan var stelt. Smart, tänkte vi. Idag har jag köpt världshistoriens snyggaste paljettväst och ett svart klänning. Saker jag inte har råd med. Imorgon ska jag nörda mig och gå på Twilight. Sedan blir det rödvin och annan dekadens. På söndag ska jag på LAMBCHOP!



HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0