KNOCKED UP

Hög tid att jag börjar ägna mig åt min extremt försummade blogg igen. Skolan börjar inte förrän om en vecka igen, men jag har en hel del att ta itu med innan dess. Idag står artikelskrivande högst på dagordningen, och i veckan som följer väntas projektarbete, manuspluggande och globala konflikter-uppsatsskrivande. Lovet har i alla fall varit över förväntan. Under julhelgen blev det lika mycket släkt, mat och julklappar som alltid - men redan på juldagsnatten kastade jag ut julen med en fantastisk natt på världens bästa spy bar. Sedan har det blivit en himla massa fest, både i mellandagarna, på nyår (FESTFESTFESTFESTFEST) och därefter. Nu känner jag att jag måste varva ner litegrann, om inte annat så för att hinna uträtta allt det som måste uträttas innan måndag. Nu är det dags att jag får ändan ur vagnen. CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0